SK*P


Ogólnopolska inicjatywa Tygodnia ZiemiSK*P

sk*p to czysta marka produktów do pielęgnacji włosów i ciała, której misją jest przełamanie uzależnienia branży kosmetycznej od plastiku, po jednym kartoniku. Zapakowany w w pełni nadający się do recyklingu, wytrzymały papierowy karton pod prysznic BeautyCarton — ze składnikami równoważącymi mikrobiom wewnątrz — sk*p został zainspirowany pokoleniem, dla którego został stworzony, pokoleniem dbającym o siebie i świadomym ekologii. Marka jest zaangażowana w walkę ze zmianami klimatycznymi i wspieranie młodych twórców zmian poprzez różnorodne programy, w tym pierwszą w branży radę dyrektorów składającą się wyłącznie z młodzieży i sk*p na terenie kampusu.

Starając się zakłócić nadużywanie opakowań z tworzyw sztucznych w branży, w tym Tygodniu Ziemi 2022 Sk*p rozpoczyna wiele inicjatyw związanych z marką.

Oprócz premiery z Ulta Beauty, dołączy do niej marka sk*p Świadome Piękno w Ulta Beauty, holistyczna inicjatywa detalisty, której celem jest zapewnienie przejrzystości, aby inspirować bardziej świadome wybory produktów. Marka zostanie również uwzględniona w ZAPALONY, wyselekcjonowany asortyment wschodzących marek kosmetycznych po raz pierwszy wchodzących na rynek detaliczny. Dzięki temu wprowadzeniu na rynek Ulta Beauty jest również pierwszym sprzedawcą detalicznym oferującym gościom produkty do pielęgnacji włosów i ciała pakowane w papier w pełni nadający się do recyklingu BeautyCarton, ponieważ marka pomaga przewodzić ruchowi w branży na rzecz zmniejszenia ilości szkodliwych dla środowiska tworzyw sztucznych.

sk*p rozpocznie ogólnokrajową inicjatywę, prosząc konsumentów o dokonanie „sk*p Swap” – zamiany ich plastikowych butelek na kosmetyki na markowy BeautyCarton.

„Obecnie branża kosmetyczna co roku dostarcza ponad 80 miliardów odpadów z tworzyw sztucznych na składowiska i drogi wodne. Ponad 500 milionów z tych samych elementów to grube plastikowe butelki szamponu, a mniej niż 10 procent tworzyw sztucznych jest ogólnie z powodzeniem poddawanych recyklingowi” – ​​powiedział Mark Veeder, dyrektor generalny i współzałożyciel sk*p. „Oznacza to, że gdyby tylko 5 procent plastikowych butelek szamponu zostało zastąpionych kartonem sk*p, rocznie byłoby około 27,5 miliona mniej plastikowych butelek zanieczyszczających nasze środowisko”.

Papierowe kartoniki firmy sk*p są nie tylko przystosowane do kąpieli pod prysznicem, ale są wykonane w ponad 81 procentach z papieru z certyfikatem FSC, są wolne od szkodliwych chemikaliów (bez BPA i VOC) i są lekkie, dzięki czemu mają znacznie mniejszy ślad węglowy niż plastikowa butelka szamponu.

W kwietniu i maju sk*p zabierze swoją markę w drogę, aby edukować na temat misji sk*p, formuł i BeautyCarton. Wybrane przystanki będą zawierały spotkania i powitania lokalnych wpływowych osób, zamiany sk*p, w których konsumenci zamienią pusty plastikowy szampon, odżywkę lub pojemnik do mycia ciała na pełnowymiarowy produkt sk*p i nie tylko.

Oprócz inicjatyw marki mających na celu wspieranie świadomości wśród konsumentów w całym kraju, są oni również zaangażowani w inspirowanie zmian poprzez edukację i utworzenie pierwszej w branży Rady Dyrektorów ds. Młodzieży.

Wszystkie produkty sk*p charakteryzują się nietoksycznymi formułami, które nie zawierają syntetycznych substancji zapachowych, barwników, silikonów, siarczanów, PEG-ów, parabenów, ftalanów czy metali ciężkich. Produkty zawierają zastrzeżony kluczowy składnik G-HoneyBiome. Ten bohaterski składnik to biofermentowany kompleks miodu, który wzmacnia i równoważy mikroorganizmy na skórze i skórze głowy, zapewniając zdrowy mikrobiom.

Każda sprzedaż SK*P przyczynia się do wspierania projektów rekultywacji niebieskiego węgla prowadzonych przez Drzewa morskie, organizacja non-profit, która sadzi namorzyny i odnawia lasy wodorostów, aby zregenerować zdrowie oceanów. „Oceany pochłaniają od 5 do 10 razy więcej CO2 niż jakikolwiek inny ekosystem na Ziemi, dlatego kluczowe znaczenie ma bezpośrednie finansowanie projektów odbudowy niebieskiego węgla, aby skutecznie przeciwdziałać emisjom dwutlenku węgla zarówno na lądzie, jak iw oceanach” – powiedział Hardwick. Marka przeznaczyła na cel pewien procent sprzedaży ze wszystkich kanałów.

Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.