Influencerzy kontra edukatorzy z Ijanem Daviesem z Joico


Influencerzy i edukatorzy to dwie bardzo ważne grupy w branży fryzjerskiej, a także w wielu różnych sektorach.

Znaczenie mediów społecznościowych całkowicie zrewolucjonizowało świat edukacji i przekonujemy się, że ma to dużą rolę do odegrania, jeśli chodzi o prezentowanie umiejętności zawodowych i wpływanie na młodsze pokolenia.

Ale jaka jest różnica między influencerami a edukatorami? Po ostatnim IG TV, które odbyłem z jednym z moich dobrych przyjaciół fryzjerów, czułem się słusznie, aby o tym porozmawiać i pokazać dokładnie, co każda grupa robi dla naszej branży,

Rola influencera

Co to jest?

Influencer jest przed wszelkimi informacjami i ciągnie je za sobą, co z kolei wpływa na tych, którzy obserwują, aby zainteresowali się nimi i ich treścią.

Influencer dotyczy „osoby wpływowej”, jej osobowości i treści – informacje są drugorzędne,

Czym różni się influencer od edukatora, jeśli chodzi o dostarczanie informacji?

Dostarczając informacje, okazuje się, że influencer rozmawia o produkcie, przedstawia produkt w 360 stopniach i udziela instrukcji, jak go używać.

Ogólnie rzecz biorąc, recenzja produktu będzie raczej przeglądem tematu lub produktu, zachowując to przez cały czas krótko i słodko, aby zaangażować obserwujących i uniknąć bombardowania ich zbyt dużą ilością informacji.

Czy influencer jest ważniejszy niż dostarczane informacje?

Powiedziałbym tak.

Ważne jest, aby pamiętać, że w niektórych przypadkach osoba mająca wpływ otrzymuje wynagrodzenie za dostarczenie tych informacji, ale postrzega to raczej jako ćwiczenie budowania marki.

Influencer i marka wykorzystują się nawzajem, aby dostarczać informacje na rynek, na który być może jeszcze nie docierali.

Czy influencer jest ważną rolą?

Tak. Influencer to nowa rola, ale niezwykle ważna dla każdej branży.

Influencer to nowoczesne narzędzie marketingowe, które pozwala markom przekazywać informacje do szerszego rynku ludzi, z których część wcześniej mogła nie mieć do czynienia.

Influencerzy są dostępni na całym świecie, co oznacza, że ​​jest to opłacalny sposób na marketing Twojej marki lub informacji.

Rola pedagoga

Wychowawca to ktoś, kto stawia informacje na pierwszym miejscu, stawiając się za tym na drugim miejscu. Ich celem jest dzielenie się informacjami, edukowanie zainteresowanych i rozwijanie własnych umiejętności. Wychowawca nie odnosi żadnych osobistych korzyści.

Czym różni się edukator od edukatora, jeśli chodzi o przekazywanie informacji?

Edukator przekazuje informacje w inny sposób niż influencer. Ogólnie rzecz biorąc, edukator jest po to, aby dostarczyć dogłębnych i szczegółowych informacji, zapewniając, że obejmują one wszystkie możliwe podstawy.

Edukator przygląda się uzasadnieniu przekazywanych informacji, zaletom i wadom, metodom wykorzystania informacji, a także sposobom wykorzystania informacji w przyszłości.

Czy i edukator jest tylko edukatorem, gdy prowadzi edukację osobiście lub online?

Nie, edukator to wszechstronna osoba, która stale udostępnia informacje we wszystkim, co robi.

Niezależnie od tego, czy jest to seminarium, warsztat, media społecznościowe, czy salon, edukator to ktoś, kto nieustannie „spłaca” i nieustannie przekazuje swoją wiedzę innym, aby pomóc innym w rozwoju ich własnej kariery.

Od czego zacząć, jeśli chodzi o zostanie edukatorem?

Bycie edukatorem wymaga ciężkiej pracy, poświęcenia i pasji dla branży, której jesteś częścią.

Każdy może zostać edukatorem, jeśli jest specjalistą w określonej dziedzinie i ma chęć dzielenia się wiedzą oraz pomagania innym w zdobywaniu nowych umiejętności i postępach we własnej karierze.

Doradzałbym współpracę z partnerską firmą produktową i sprawdzenie, jakie wymagania edukacyjne są potrzebne i gdzie można rozpocząć karierę edukacyjną. Niezależnie od tego, czy online, czy osobiście, zawsze jest pozycja wyjściowa, wystarczy poświęcić trochę czasu i znaleźć swoją niszę.

Czy wciąż jest zapotrzebowanie na edukatorów?

100% tak.

Edukacja jest podstawą naszej branży i polegamy na ciągłej edukacji, aby nasza branża ewoluowała i rozwijała się. Fryzjerstwo to branża, która zawsze będzie wymagała edukacji, jest to niezwykle ważne dla sukcesu naszej branży i tych, którzy są w niej zatrudnieni.

Kolejne pokolenia nieustannie przechodzą przez szeregi i zawsze będą wymagały edukacji, aby umożliwić im osiągnięcie wymaganych poziomów i własnych celów.



Źródło

Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.