Haringtons przedstawia nowego dyrektora kreatywnego w Wielkiej Brytanii.


Znani ze swojego zaangażowania, pasji i oddania swoim klientom i branży fryzjerskiej, firma Harington’s z przyjemnością ogłasza nominację na nowego dyrektora kreatywnego w Wielkiej Brytanii, Barry’ego Maddocksa.

Haringtons, założona w 1984 roku przez Roberta Smitha, a później połączona z salonem prowadzonym przez Davida Lamberta, ma obecnie 10 salonów zlokalizowanych na południu Anglii i zapewnia klientom wysoce spersonalizowaną i zindywidualizowaną obsługę, a także wyjątkowe standardy obsługi klienta.

Barry dołączył do zespołu Haringtons w październiku 2020 r., podekscytowany nowym wyzwaniem i zanurzeniem się w szerszym zespole, z wizją ciągłego uczenia się, kreatywnych umiejętności i najwyższych standardów obsługi klienta. Ta nowa rola jest niesamowitym osiągnięciem i świadectwem jego zaangażowania w branżę, z ponad 25-letnim doświadczeniem na swoim koncie. Wcześniejsze osiągnięcia Barry’ego obejmują nagrody i pozycje finalistów w Wella Trend Vision, British Hairdressing Awards, British Hairdressing Business Awards, Wella Generation NOW Artistic TeamArtistic Team, a także bycie częścią X-Factor Hair Team.

„Jestem absolutnie zachwycony, że zostałem mianowany nowym dyrektorem kreatywnym Haringtons w Wielkiej Brytanii, to naprawdę spełnienie marzeń. Dołączając ponownie w październiku 2020 r., byliśmy w środku globalnej pandemii, ale byłem podekscytowany wyzwaniem i dzieleniem się swoimi umiejętnościami i wiedzą z otaczającymi mnie osobami. Zespół jest niesamowity i jestem naprawdę podekscytowany, widząc, jakie przyszłe możliwości stoją przed mną, zespołem kreatywnym i szerszym zespołem Haringtona”. powiedział Barry.

Robert Smith, prezes Haringtons, powiedział – „2020 rok był bez wątpienia najtrudniejszym okresem dla naszej branży; na samym początku podjęliśmy decyzję o zainwestowaniu w Haringtons, przygotowując nas na przyszłość. Skupiając się na nowej wizji, rozwoju marki i usług, a także kompleksowym szkoleniu zespołu, zauważyliśmy, że nasze wysiłki zaczynają przynosić efekty. Jesteśmy teraz dobrze przygotowani do zwrócenia uwagi na nasze kreatywne podejście; mianowanie Barry’ego Maddocksa naszym dyrektorem kreatywnym w Wielkiej Brytanii to kolejny krok w naszej ekscytującej podróży. Skupiając się na inspiracji i inkluzywności dla następnej generacji supergwiazd fryzjerskich, Barry będzie zachęcał i pielęgnował nasz talent, aby zapewnić, że Haringtons nadal rośnie w siłę”.

Nikki Neale, szefowa marki i marketingu w firmie Haringtons, skomentowała dalej: „Kreatywna wizja, którą Barry kupił firmie Haringtons, doskonale współgra z naszą marką o nowym wyglądzie; integracyjny, skoncentrowany na prawdziwych kobietach i mężczyznach, z nutką luksusu i zabawy. Uwielbiamy etos Barry’ego, że kreatywność jest dla każdego, a jego podejście do budowania co roku nowego zespołu kreatywnego oznacza, że ​​nie tylko nasze kolekcje i wyglądy pozostaną świeże i aktualne, ale będziemy mieć w naszych salonach coraz większe grono ekspertów, którzy będziemy kontaktować się z naszymi klientami za pośrednictwem kanałów społecznościowych, treści i zasięgu – kluczowej części fryzjerstwa w 2021 roku – jesteśmy naprawdę podekscytowani, że możemy zrobić kolejny krok”.



Źródło

Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.